Uncategorized

Μπεκ πετρελαίου 0,35 – 31,50 USgal/h – DANFOSS OD

Μια γνωριμία με τα μπεκ πετρελαίου.

Η σειρά μπεκ της Danfoss συνδυάζει 3 τύπους (σχήμα H-S-B) και 4 γωνίες ψεκασμού (30°-45°-60°-90°), καλύπτοντας πλήρως όλες τις ανάγκες. H Danfoss κατέχει ηγετική θέση παγκοσμίως στην κατασκευή εξαρτημάτων καυστήρων, υγρών καυσίμων για οικιακές, επαγγελματικές και βιομηχανικές εφαρμογές. Την θέση αυτή την έχει καταστήσει με την υπέρβαση στην κατασκευή προϊόντων υψηλής ποιότητας και με την συνεχή ανταπόκριση στις πιο αυστηρές απαιτήσεις εξοικονόμησης ενέργειας και προστασίας του περιβάλλοντος

Ο σχεδιασμός, η κατασκευή και η επεξεργασία ακριβείας του κώνου και του δίσκου διασκόρπισης, καθιστούν το μπεκ Danfoss μοναδικό, με σταθερή παροχή και τέλεια γωνία και σχήμα ψεκασμού σταγονιδίων. Κάθε μπεκ Danfoss δοκιμάζεται ξεχωριστά σε ειδική μονάδα ελέγχου, εξετάζοντας ηλεκτρονικά και οπτικά την παροχή και την ομοιομορφία των χαρακτηριστικών του. Η ποιότητα ψεκασμού του μπεκ Danfoss συντελεί στην τέλεια ανάμιξη με τον αέρα, εξασφαλίζοντας άριστη καύση.

Τα μπεκ τυποποιούνται με βάση:

  • Την παροχή του πετρελαίου σε USG/H ( γαλόνια ανά ώρα όταν η πίεση του καυσίμου είναι 7 bar.
  •  Τη γωνία ψεκασμού του καυσίμου σε μοίρες.
  •  Τον τρόπο που κατανέμονται τα σταγονίδια στο κώνο ψεκασμού.

Επιλέγοντας Μπεκ

Το μπεκ ή ακροφύσιο, είναι το τελευταίο εξάρτημα που βρίσκεται το πετρέλαιο πριν εγκαταλείψει το καυστήρα και καεί. Η αποστολή του είναι να προετοιμάζει το πετρέλαιο για να καεί με τον πλέον αποδοτικό τρόπο. Δηλαδή να καεί τέλεια, προκειμένου να μας δώσει το μέγιστο της θερμικής ενέργειας που μπορεί. Για να γίνει αυτό θα πρέπει να ψεκαστεί σε λεπτότατα σταγονίδια για να επιτευχθεί μίγμα πετρελαίου – αέρα όσο γίνεται πιο ομοιογενές. Αυτή είναι η αποστολή του μπεκ και είναι κεφαλαιώδους σημασίας. Για αυτό ακριβώς θα πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί με το χειρισμό του και την επιλογή του.

Έτσι θα πρέπει:

  • Να το μεταφέρουμε πάντα στη συσκευασία του.
  •  Να μη το αποσυναρμολογούμε για να το καθαρίσουμε αλλά να το αντικαθιστούμε.
  • Να μη το πιάνουμε με βρώμικα χέρια.
  • Να τηρούμε την απόσταση από τα ηλεκτρόδια στα πλαίσια που ορίζει ο κατασκευαστής, διότι αν δημιουργείται σπινθήρας μεταξύ μπεκ και ηλεκτροδίου το μπεκ θα καταστραφεί.
  • Να τηρούμε την απόσταση μεταξύ μπεκ και στροβιλιστή που δίνει ο κατασκευαστής του καυστήρα, γιατί αν η καύση διεξάγεται πολύ κοντά στο μπεκ, ενδέχεται να βουλώσει ή να αλλάξουν τα χαρακτηριστικά ψεκασμού του.
  • Να προσέχουμε κατά το βίδωμα και το σφίξιμο πάνω στη ράβδο μπεκ ώστε να μη το αφήνουμε χαλαρό και έχουμε διαρροή καυσίμου, ή να μη το σφίγγουμε πολύ με κίνδυνο να καταστρέψουμε τις βόλτες του.
  • Η αντικατάσταση του μπεκ θα πρέπει να γίνεται δύο γερμανικά κλειδιά. Ένα 16άρι για το μπεκ και ένα για να κρατάμε κόντρα τη ράβδο μπεκ.

Πίνακας επιλογής μπεκ πετρελαίου

  • Το πετρέλαιο ψεκάζεται από το μπεκ σε σχήμα κώνου. Οι μοίρες που αναγράφονται πάνω στο μπεκ αναφέρονται στη γωνία της κορυφής του κώνου. Οι μοίρες αυτές μπορεί να είναι 30°, 45°, 60°, 80°. Το πόσες μοίρες θα είναι το μπεκ μας το καθορίζει ο κατασκευαστής του καυστήρα και τίποτα άλλο. Η αλλαγή των μοιρών του μπεκ μπορεί να αλλάξει άρδην τα χαρακτηριστικά της καύσης και σχεδόν πάντα προς το χειρότερο. Για παράδειγμα η τοποθέτηση μπεκ περισσοτέρων μοιρών μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα, η δέσμη του πετρελαίου να κτυπά πάνω στο στροβιλιστή, που θα βουλώσουν οι εγκοπές του και δε θα έχουμε σωστή ανάμιξη πετρελαίου – αέρα. Λιγότερες μοίρες μπεκ ενδέχεται να οδηγήσουν σε ατελή καύση ή μη ανάφλεξη του καυσίμου.
  • Τα μπεκ με κοίλο ψεκασμό δημιουργούν και κοίλη φλόγα ( άδεια στη μέση ) και είναι κατάλληλα για μικρές παροχές ( για λέβητες μικρής ισχύος ).
  • Τα μπεκ με συμπαγή ψεκασμό είναι τα πλέον χρησιμοποιούμενα και δίνουν καλά αποτελέσματα καύσης ( μεγαλύτερα ποσοστά CO2 )
  • Τα μπεκ με ημισυμπαγή ψεκασμό, χρησιμοποιούνται ως επί το πλείστον σε καυστήρες μεγάλης ισχύος.

Αντιστοιχία συμβολισμού τρόπου ψεκασμού μπεκ ανά κατασκευαστή

Τα μπεκ με ενσωματωμένη βαλβίδα αντεπιστροφής δεν επιτρέπουν να πέφτουν σταγόνες στη μπούκα πετρελαίου, μετά το κλείσιμο της ηλεκτρομαγνητικής βαλβίδας, δημιουργώντας στερεά κατάλοιπα και αλλοιώνοντας τα χαρακτηριστικά της καύσης.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *